7 Ocak 2012 Cumartesi

07 Ocak 2012

     Kendi kendine konuşabilmenin en özgür hali .... Hıçkırsam bile sormasınlar...nerden gelir kime gider bu ah'lar ? Bu hicranlar kime ? Bu firkatler niye?..Bilmesin kimse..kalbimin en acıyan yanları saklı kalsın kendi boşluğumda,uzansın ötelerce sonsuzluğa... Bir zaman geçse devrilse,yeni bir çağ başlar mı benim takvimimde?
     Anlatabilmeyi her denediğimde dilimi yaktı sözcükler,dillerim müebbet mahkûmu lâl, dillerim sükûtu giymiş âmâ,dillerim kolsuz kanatsız çolak....! Anlatmayı her denediğimde asma kilitleri sökecek anahtarların çoktan terk ettiğini anladım bu efsane şehri.Kimse duymaz,kimse görmez,kimse bilmezmiş küçük hikayemi.
     Gözümün elifi diye sakındıklarım,gözümün nurunu da çaldığından beridir bu masivaya âmâ kalbim.Anlayınca herkezin gittiğini,zamandan da beraat ettirdim kalbimi...nâmekan varlığımı kazıdım o suretimin bir daha asla gezinemeyeceği duvarların ardına. 
     Şimdi sislerle dolu tarihimin sayfa aralarında kaybolmaya yüz tutmuş sade bir yalnızlıktır bana kalan.Elimde avucumda kalan bir nedim ruh gezinen sokaklarda.Aynı şehrin aynı kaldırımlarında aradığım farklı bişey olabilir mi? Ne kalır benden bana ve benden bana kalamamışken bir elif misali huzur kime satarım makus talihimi.İkbalimden yana bir gün beyhude harcanmasaydı eğer....!
     Sormaya kalksam cevaplar utanır benden,ben sükûtu giyerim de sualler ar eder bendimden.Ey beni Hüzne gark edenler...Sorsam varır mıyım cevapların fevkine? Sorsam bulur muyum hülyaları kaçmış boz hayallerimi? Sorsam alır mıyım kuyularda çürümüş tomurcaklanmamaya mahkum gençliğimi? Sarabilseydim şayet utanmaz mıydınız ardınızda kalan bu aksak ayaklarımdan? 
      Susarım,söyleyemem...Bir uzun 'ah' olur dökülür kalbimden heceler,dilim dönmez ama kalbim haykırır sessizce.Geride kalan en güzel enkaz bedenimden alacakları daha ne kadar intikam kalmıştır?
      Gitmeliydi herkez ve gitti....Sormadım neden? Kader dedim,talih dedim,bu da geçer dedim.Hüznümle kaldım tam da meydan savaşlarının ortasında....Şimdi bir kaç harf dizilip anlatmaya çalışıyor ya...Beyhude gönlüm beyhude...
     Bu hüzün çok yakıştı bana....!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder