9 Ocak 2012 Pazartesi

09 Ocak 2012

       Sevilmeyi beklerken kocaman umutlarla , asla beni bekleyenlere vermediğim bir müsamaha cömertliğiyle beklerdim sevilme ihtimalinin en ızdırapli halini. Sevilme muhtaçlığıyla yanarken , o aciz , o hain , o düşmancasına ruhlar öyle çok parçalara ayırdı ve sevda adına aşk adına  öyle çok  kaybettim ki,  kendimi aramanın da beyhude olduğunu anladığımda ; Vazgeçtim , önce kendimden ...!
     Keşkeler öyle çok birikti ki ömür kumbaramda , arasam da bulamadım sonunda mutluluk yazan küçük heceleri. İhtimaller uzadı , parçalara bölündü , yap-boz gibi yerleştir taşları dediler.  Beni çırpındıkça  dibine çeken bir bataklıktı kırık hayallerim , ne rüyalarıma tabir kaldı ne de hayallerime bir yâren . En güvendiklerim de çıkınca o hayal sahnelerinden teker teker küstüm pembe dahi olsa renklere . Hayallerin insanlar kadar yalancı, insanların hayaller kadar sahte olduğunu anladığımda ; Vazgeçtim , önce hayallerimden...!   
      Sözlerim hep takılıp kaldı önyargı trafiğine , herkez kendine müslüman , herkez egolarına tutkun ,  herkez bencillik kölesi olmuşken ...Ya uyacaktım masivanın kirine , pasına yahut da dışlayacaktım ruhumu her dem olduğu gibi . Tek başınalığın sonsuz yollarında kendim anlatır , kendim dinler , kendime dost olurken tek kişilik dinleyici kalabığında nefes alabilmekti özgürlük......Boşa konuştuğumu , ne söylesem de kimsenin alışılagelmişliklerini değiştiremeyeceğimi anladığımda ; Vazgeçtim , önce sözlerden...!
     Herşeye rağme vazgeçmediğim bir sevda kaldı bana ,  öncesiz , sonrasız ! Sözleri attım , hayalleri attım , kendimden bile vazgeçtim !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder