24 Ocak 2012 Salı

24 Ocak 2012

     O kadar çok tüketmişim ki sevgi hissini , şimdi kendimi bile sevmeye kıırntılar kalmamış içimde . Kalpsizlik mi bomboş bir yüreğe sahip olmak ? '' Herkezin unutmadığı biri hep var '' derler ya hayatta , istisna olmanın keyfine mi varmalıydım yoksa ? İçli içli çalar radyoda şarkılar , her biri hasret , her biri aşk kokar . Hissedemiyorum oysa ki .... kanım çekilmiş gibi canımdan , hissiz , uyuşmuş , boş bir kalp bendeki amacı kan pompalamaktan öteye geçemeyen .
     Hayır ...! Sevda uzun zamandır kıyılarına vurmuyor yosun kokan kalbimin boş sahillerinin . Ben......! Amaçsız bir sandal gibi sevdanın kıyılarına ıraklardan bakıp savrula savrula başka başka limanlara yol alan . Ramak kala kaçıp giden ben ' ler , buldum derken kaybetmelerim , beyaz sandığım karaların içinde kalmışlığım , özlemlerim , hasretlerim , kırık dökük umut parçalarım ve griye dönen sisli hayallerim . Bana kala kala seyr eylemenin kıskançlığı kaldı ya hayattan , her yolcu gitti gülerek koştu kendisini bekleyen aşk dolu hayatının kollarına . Geride kalan hep mi bendim ? Hiç mi yetişemedim kendi mutluluğuma ? Yoksa mutluluğum çalınmış mıydı benden arsızca ?
     Kimler kararttı içimin efsunlu şiirlerini ? Kimler çaldılar beni bana bırakmadan ? İade ettiklerinde bir ben daha kalmamıştı oysa bana . Şimdi okusam dünyanın bütün kitaplarını ve gitsem gidebileceğim en uzak noktaya .... ne bulduklarım güldürecek aynalara küskün yüzümü ne de gördüklerim getirecek ışıltısını kaybetmiş âmâ gözlerimin ferini....! Ne satır aralarında bulacağım kaybettiklerimi ne de ne de yolcuların bıraktıkları ayak izlerinde...! Kaybolmuş şehirler gibi haritasızım belkide , belki de bu yüzden hiçbir kasırganın savurduğu yolcular düşmüyor yollarıma.....!
     Peki ya kalbim ? Helak olmuş kavimler kadar günahkar ve isyankar mıydı da müebbete mahkum edilen her bir asi can sürgün edildi hücrelerimden....! Gitgide ıssızlaşıyor , yalnızlaşıyor , kaçıyorum .....! Sevgiye dair bildiğim ne varsa unutmak üzereyim . Son durak ölüme kadar aramaya devam etmek koca bir hiç maratonundan başka ne olabilir ki ?  Canımı böylesine sevda işkencesiye yakılmasının , bu kadar esaret ve kölelik , mahkumiyet , bu acziyet ne içindi ? ? ? Bir avuç sevgi ....!
     Bir avuç sevgi için koca bir ömrü hibe ettim ya .... bir daha mı ? ama kime ?

2 yorum:

  1. mrhb hayırlı olsun yazı karakterinizi değiştirseniz iyi olur şahsi fikrim okumakta zorluk çekiyoruz selamlar saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım haklısınız, el yazısının asaletini çok beğeniyorum ama okuması zor oluyor, teşekkür ederim.

      Sil